Sessans spektakel

onsdag, september 13, 2006

Teknik

Jag har återupptagit mitt träningsliv igen efter uppehåll beroende på besök i massor, resor o förkylning. Till min fasa kunde jag konstatera att Jimmie inte längre drar måndagspassen. Stora charmtrollet är borta, trist. Verkar som Caroline tagit över. Hon är en sån som går runt o rättar till när man gör bröst, triceps, vilket är jättebra. När hon gick runt reflekterade jag över varför de aldrig kommer o rättar min teknik. Ser jag så arg ut? Tyckte passen (core o pump) va asjobbiga, fuskade jättemkt. När det väl va slut o jag va på väg ut o sa tack o hej sa Caroline "jättebra teknik, superbra!". Jag?! :) Blev så överrumplad att jag inte minns om jag tackade för komplimangen ens. Verkligen jättekul att höra sånt!

Sitter ensam i mitt hörn på jobbet o jobbar inte särskilt många knop. Gör bara en massa privata saker. Usch o fy på mig. Blir bara lite less över att mina kära kollegor "jobbar hemifrån" bara för att de inte orkar gå hit. Så jag kollar lite parisguiden o kartor o sånt. Kommer va pissigt nervös när jag ska dit. Kan ingen franska, har ingen ordentlig karta o har ingen aning om vart jag ska, men det blir säkert finfint. Tvingar katten att möta mig. Blir säkert mkt bättre än jag förväntar mig. Just nu tror jag att alla fransmän kommer va jätteotrevliga när man inte kan franska..