Sessans spektakel

onsdag, september 06, 2006

Bokslut

Ah, äntligen börjar man kunna slappna av igen. Jag lyckades lösa problemet med en diff på 5,3 mille, men det tog tid. Nu har jag rapporterat mitt för det här bokslutet, skönt.

Nåt som inte är lika skönt är att mitt Internet inte fungerat problemfritt sen i fredags på dan. De senaste dagarna har det inte fungerat alls. Lite småskoj sådär. UPC är bajs. Har ringt dit några ggr, eller försökt iaf ”väntetiden är mer än 20 minuter..” Jo tjena, skulle inte tro det va. Avdrag för de dagarna, jo det förstår jag väl, men hur är det med sveda o värk o psykiskt lidande då? Nä just det, det hade de inte tänkt på.

Nu vill jag gå hem, måste handla, måste tanka (ja bettan rullar fortfarande även om det är med stor tveksamhet) o vill bara vila mina hjärnceller lite o kolla på Prison Break som jag spelade in i måndag. Det är väl inte för mkt begärt?