Sessans spektakel

fredag, september 01, 2006

Sjuk

Fick skitont i halsen i London o nu är jag sjuk. Kände det igår, nös o snorade hela tiden. I morse skulle jag inte klivit ur sängen om jag inte haft ansvar för den förbannade frukosten på jobbet. Dessutom har bokslutet börjat så det är en del att göra. Åkte in o fixade frukost o jobbade lite i dimman o sen åkte jag hem. Skönt med helg emot så jag får kurera mig ordentligt så jag orkar med allt övertidsarbete som det kommer va nästa vecka. När jag kom hem kollade jag film. Kändes som jag har sett den förut dock. Efter det sussade jag sött på soffan i närmare 4h.

Bettan har börjat skramla. Märkte det när jag va på väg hem. Inte nog med att det regnar in på förarsätet när det regnar ordentligt ute, nä nu skramlar det också. Vet inte va det är, såklart. Hur ska jag kunna veta. Tror jag ska köra vidare o låtsas som ingenting o hoppas att hon inte sviker mig. Hittade dock en skitfin peugeot 206 gti på blocket. Vill verkligen ha! Men det är ju mkt man vill ha.