Sessans spektakel

onsdag, augusti 16, 2006

Stämpelklocka

Detta är verkligen ajabaja fy skäms. Jag bloggar på jobbet. Men till skillnad från mina kollegor som kommer strax innan tio o går vid tre, så är jag faktiskt här åtta på mornarna o går sällan innan fem. Så det så. Jag tycker vi borde införa stämpelklocka, så man även stämplar ut vid lunch. På Schenker hade vi stämpelklocka, men inte för lunchen så folk va borta hur länge som helst på lunch. O nej, det handlade inte om externa möten utan snarare privata ärenden.Min träning i måndags gick si sådär.

Har rejäl träningsvärk fortfarande så egentligen gick den väl riktigt bra. Ska iväg ikväll också o då ska jag stretcha rejält efteråt, inget fusk.

Imorgon kommer familjen. Brorsan med flyg o föräldrarna med båt. Tommy hade tydligen muttrat över det faktum att han inte fick eget rum. Geez, ska man behöva ha en fyra bara för att kunna erbjuda privata rum när familjen är på besök?! Blir ju problem nu när jag tänkt köpa en tvåa. Men så sällan de är på besök så blir det väl nemas problemas.

Sen blir helgen fullspäckad med att underhålla mina gäster, gå på 60-års fest. Fun fun fun :)