Sessans spektakel

fredag, augusti 11, 2006

Kändisar i norr


Eftersom man är inflyttad i storstan finns fortfarande spänningen med att se en kändis. Sen kan man ju analysera vad en kändis är, men det tar för lång tid så jag låter bli. I onsdags åkte jag upp till Skellefteå för att jobba lite, vem åker med mitt plan om inte Sean o Ida från Floorfiller. Spektaklet Sean hade typ amalgam som tandskydd. Eller så va det ugnsfolie. Nåt knas hade han på tänderna iaf. Ulrika sa att man ibland kan se Brolle Jr i Skellefteå. Han lär väl va mer bestående än Sean.

Kom inte ihåg att skellefteå va så litet som det ändå är. Länge sen jag va där senast. Hotellet låg 30 sek från jobbet, helt ok avstånd. Hotellet låg för övrigt vid torget o därmed hade jag alla Skellefteås intressanta butiker in på knuten. Letade efter en klänning till Tommys fest, men icke. Jag insåg rätt snabbt att det är omlottsklänningar som gäller nu, vare sig jag vill eller inte. Får tänka om, måste lära mig gilla dem. Dessutom hade de nästan alla ärm, kortärm eller 3/4 o en massa mönster. Imorgon ska jag åka till Kista o se om jag hittar nåt fint.