Sessans spektakel

tisdag, januari 02, 2007

The Holiday

Jojo, jag säger då det. Över 2h med en hunk, vem säger nej till sånt?! Jude Law. Need I say more? Kanske en rätt förutseende film, men man behöver sånt ibland. Kunna fånle åt deras lycka.

Innan bion blev det tapas på Mojito. Nästan helt tomt på folk, smutsiga bestick o bord, ingen märkvärdig mat. Säkert nyöppnat. Hade säkert kunnat va mysigt med mer folk o mer rutinerad personal.

Sen har jag även hört att det har varit nyår. Blev lugnt o städat, massa mat, lite film, lite dricka (försöker börja lära mig dricka vin o började så smått med dagens, haha), några raketer o trevligt sällskap. Inga löften detta år heller. Brorsan hade värsta festen hemma, 43 pers tror jag de va, tydligen riktigt lyckat. Har dock inte hört skvallret än.

Dags för Grey's Anatomy. Lite tudelat eftersom jag gärna skulle se Livräddarna också som går nästan samtidigt. Tough choice.