Sessans spektakel

söndag, december 17, 2006

Party

Igår va det dags att fira kussen som fyllde 30. Enligt hennes önskemål befann vi oss på Golden Hits för att käka 3-rätters o samtidigt kolla deras schlagershow. Ärligt talat va maten ingen höjdare, men showen va bra. Har aldrig varit där tidigare, o jag lär inte gå tillbaka tror jag, märkligt folk. Trots allt blev det mkt svänga lurviga o vråla till schlagers. Halv 3 befann jag mig i taxin tillsammans med 2 killar (o chauffisen). Inte så illa pinkat om jag får säga det själv :)

Pratade med Emma igår o hon nämnde "magiska säcken" o att det snöar. Fick inte bekräftat av nån vuxen vad detta "snöar" egentligen betydde. Webcameran på JT fungerade inte så jag kunde inte kolla sanningshalten. Idag fick jag dock veta att det kommit 1cm snö.. Jojo, än finns det hopp. Jag fick för övrigt skrapa rutan för första gången på nya bilen idag, en spännande upplevelse. Har även testat ABS-bromsarna idag, de fungerar. Riktigt snorhalt på sina ställen, inte vart läge att sladda o testa hur bilen betér sig än, men det hinner jag väl också snart. Vit jul i år, snäääälla!