Sessans spektakel

tisdag, december 12, 2006

Tro, hopp och kärlek

Lagom till andra advent lyckades jag få upp det lilla julpynt jag faktiskt äger. En ljusstake placerad i köksfönstret, en stjärna hänger i sovrumsfönstret o i vardagsrummet hänger det jag uppskattar mest, det som visar varifrån jag kommer. Jag hann krångla upp det för att inse att kärleken är död, dvs lampan i den. Nästa år ska jag testa det INNAN jag krånglar upp det. En kväll lyckades hela trion lysa innan hoppet dog. Mister man hoppet mister man allt. Mina päronlampor va också slut, även slut på clas ohlson. Idag lyckades jag hitta dem o nu lyser trion så fint så.



Imorgon är det julfest på jobbet. Lär bli en intressant upplevelse. Tyvärr lär det inte va några skandaler att prata om, har för mig att sthlmssäljarna inte va bjudna?! O annars är det mest kvinns på stället.