Sessans spektakel

onsdag, november 29, 2006

Bröllopsresa

Det blev ett jakande svar från båda parter i fredags/lördags. Tycker svaret "ja" är lite fånigt, lite mer spännande på finska (tahdon) eller på engelska (i do). Hela bröllopsfamiljen va fina, maten god o det lilla sällskapet på gott humör trots att Emma blev magsjuk på fredan. Väntar med spänning på proffsbilderna från fotografen, men det lär vänta tills efter hemkomsten från deras bröllopsresa. Min egen bröllopsresa gick tillbaka till sthlm :)

Igår va jag o en kollega bjuden på Bounce. Blev lite fördrink o mingel på Duvel o sen en liten promenix till Dansens Hus o föreställningen. Har velat se Bounce länge, men det har aldrig blivit av, väldigt duktiga va de iaf. Musikal är ändå min favorit, förundras alltid över artisters förmåga att sjunga. Fantastico. Efter föreställningen promenixade vi tillbaka till Duvel o blev bjuden på 3-rätters. Mumsigt värre.

Eftersom jag inte lyckades få några fina bröllopsbilder så infogar jag istället en bild av ett oväntat besök vi fick när jag va hemma. Han böjde gärna ner huvudet så fort man visade sig o jag hade ingen lust att bli stångad så bilden blev en aning suddig, i'm so sorry.