Sessans spektakel

torsdag, november 02, 2006

Post

Samtal på msn 2006-11-01 ca 19.00
pappa: har du fått nån post idag?
sessan: från andelsbanken
pappa: det kommer kanske nåt annat i morron
sessan: jaha, vaddå?
pappa: kan inte säga
sessan: säg nu
pappa: nä du får se sen
sessan: jaha
pappa: skall å dricka kaffe hej
sessan: hej


Vi vet alla att man inte kan säga så?! Han vet alltså vad det är för post som kommer komma till mig så småningom. Idag när vi pratades vid frågade jag om brevet jag kommer få, det kunde han inte avslöja, men mamma ropade vid sidan om att han visst kunde avslöja det. Jag gissade innan han sa nåt. Broder min ska minsann gifta sig!!! Den 25 november går de inte till altaret eftersom Tommy gick ur kyrkan för nåt år sen. Framförhållning kan han tydligen inte stava till. Det är ju inte ens en månad dit! Jag ska ha klänning, skor, present, flygresa hem, ansöka om semester... gaaah! Ok, min semesteransökan godkändes 2 min efter att jag skickat mailet till chefen så nu återstår bara resten av listan. Det kommer inte bli något stort bröllop, bara de närmast "sörjande". Efter det ska de på bröllopsresa till teneriffa, barnen också. Kom snabbt på, men ska bli kul :) Pratade med Tommy o han hade tydligen tappat förlovningsringen igår.. Är det ett tecken..?