Sessans spektakel

söndag, oktober 15, 2006

Replay

Eftersom jag förväntar mig en fin bussfilsbot så är jag något skrajsen varje gång jag kommer hem från jobbet o när det ligger kuvert på mitt hallgolv. Fredagen den 13:e va extra spännande. Som moraliskt stöd släpade jag med mig en mkt förkyld Maria. Inget hemskt kuvert (förutom en räkning från Comviq), så vi frossade i souvlaki o tsatziki o kollade på Idol. Heja Marcus.

Idag har jeans vart på schemat. Elin är i stan så vi möttes upp för att hitta jeans till henne. Jag vill också ha nya jeans, men tycker visst att det är roligare att köra bussfil o parkera fel, så jeansen får vänta. Vi hittade jeans till henne o hittade även en vinterjacka till mig på H&M, i storlek 32. Jo tjena.

Jag sov inte sådär jättemkt inatt så när jag kom hem passade jag på att vila ögonen nån timme i min sköna Ektorp. Väcktes av några skator som hittat ett silverhalsband eller nåt. Jag ska skicka katten på dem.

Har laddat ner The Devil Wears Prada o såg den precis. Inget jag rekommenderar. Dock va de i Paris i filmen, kul att se "bekanta" platser på tv.

1 Comments:

  • At 8:31 em, Blogger Jonas said…

    Ja ladda hem The Guardian! En riktig hollywood rull

     

Skicka en kommentar

<< Home