Sessans spektakel

onsdag, september 20, 2006

Smutsigt blir rent

Ett par rätt vanliga dagar har passerat utan större upphetsning, så kommer det förmodligen passera två dgr till o SEN blir det upphetsande värre när jag flyger iväg till Paris :D Aldrig varit där o jag måste medge att jag har fördomar att fransmän inte kan engelska o att de inte gillar folk som inte pratar franska. Det lär ju visa sig om inte annat. Katten har fått lite tips om va vi ska se o var vi ska käka under vår intensiva helg.

För ett tag sen köpte jag ett torrshampoo från lee strafford. Jag är inte en av de lyckliga som kan låta bli att tvätta håret på några dgr, måste absolut tvätta håret varje dag annars ser det jätteflottigt ut. Med sprayen ser det faktiskt inte lika smutsigt ut. Fick faktiskt tips om sprayen för cirkus tio år sen, men hittade den inte. Va är det man säger? Bättre sent än aldrig!