Sessans spektakel

onsdag, december 20, 2006

Bowling

Det har blivit lite av en tradition att jag o 3 tallinkare träffas några ggr per år o gör nåt kul. Vi hade funderingar på att åka på en kryssning, men det passade inte alla så istället blev det bowling o julbord på Ballbreaker. Jag fixade ju allt, som vanligt. Men då får jag även det på mitt sätt. Vi käkade först o bowlade sen en timme. Jag vann. Såklart. Jag lyckades få 4 strike på rad o killarna på banan bredvid va mäkta imponerade. Sen fick jag prestationsångest. Skrapade ihop 271 poäng på två serier. Får jämföra det nästa gång jag spelar, brukar bli en gång per år.

Håller på o packar, har tryckt ner det mesta i väskan, men insåg redan innan jag började att det va mission impossible. Jag får helt enkelt inte ner alla julklappar i resväskan, vet inte vilken inställning de har till skrymmande julklappar i handbagaget, men nu blir jag så illa tvungen. Tänkte ta min dator med mig också så det blir mkt att släpa på imorgon bitti. Ska bli skönt att fira jul med familjen i år igen även om det satt långt inne innan jag fick beviljat 2 fjuttiga semesterdagar i samband med julhelgen. Vill ha en vit jul. Är det verkligen för mkt begärt? Nä just det.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home