Sessans spektakel

söndag, september 09, 2007

Konferens

I februari skulle ekonomiavdelningen ha konferens. Det va länge sen det va februari. Imorgon går den iaf av stapeln. Det enda vi fått veta är att vi ska befinna oss på Bromma flygfält 09.00 i cafét i avgångshallen. Jag tror att det är en luring. Jag tror inte vi ska ut o flyga. Däremot kan jag ju då tycka att det är onödigt att betala parkering för 3 bilar på bromma när vi kunde parkerat på jobbet, OM vi nu INTE ska flyga. Jag kan dock tänka mig flyga, visby vore inte helt fel. Göteborg kan också gå an, även Malmö i värsta fall. En övernattning ingår. Huruvida vi måste ha ombyte för att kunna klä upp oss för ev middag vet vi inte heller. Lite spännande är det allt ;)

1 Comments:

  • At 6:54 em, Anonymous Anonym said…

    Nej, inte Malmö i värsta fall.
    Malmö är en MYSIG stad!

    Hoppas du haft det kanoners!
    Kramar!

     

Skicka en kommentar

<< Home