Sessans spektakel

söndag, juli 08, 2007

Nedräkning

Sketakul, så va det igår! Massa goda drinkar, massa trevliga människor o massa regn. Vi stängde såklart stället, handlade en burgare till mig o satte oss i taxin, åker från slussen, ner till gamla stan o då muttrar chauffisen att jag inte får käka burgare i bilen. Den lilla hottentottjäveln krävde oss dessutom på 60 spänn för de 100m eller nåt. Sucker. Vi tog en svarttaxi istället, nåt som jag aldrig skulle göra, men nu hade vi en kille med oss i bilen o då kändes det lite säkrare.

En jobbvecka kvar, sen är det Finland som gäller. Misstänker att det inte blir så mkt jobba dock, alla säljare har gått på semester, hade hoppats på sol o värme så man kunnat bada på lunchen. Jag har beställt sol till min semester, nåt sånt här jävla regnväder tänker jag inte finna mig i, så det så!