Sessans spektakel

söndag, juni 24, 2007

Trapphångel

Beachen för första gången i år blev det idag. Inget dopp dock, liiite för kallt misstänker jag.

Lyckades även få min bil ren idag, med hjälp av kussen. Snällt!

När jag öppnade dörrn för att sticka ut på en löparrunda hörde jag två skyldiga personer hoppa ifrån varann en trappa ner. När jag väl fick dem inom synhåll står en fjortistjej o fipplar med mobilen o en fjortiskille sitter i trappen o låtsas att det regnar, inomhus. När jag kommer tillbaka är de fortfarande kvar o samma visa, de flyger ifrån varann när dörrn öppnas. Hey, get a room! Ska de hånglas så gå upp i skogen eller nåt.

Snälla faster skickade med 2 burkar flädersaft som jag fryst in, toppen till smaksättare i drinkar o även till vanlig saft. Mums!

3 Comments:

  • At 5:48 em, Anonymous Anonym said…

    Att du inte lånade de kärlekskranka fjortisarna ditt extrarum?

    En god gärning.
    Barmhärtig samarit.
    Och allt det där.

     
  • At 10:20 fm, Blogger Sessan said…

    Meh! Att jag inte kom på den idén! O tagit betalt då givetvis. Måste komma ihåg det till nästa gång de hänger i trappen :)

     
  • At 12:36 em, Anonymous Anonym said…

    Haha! Affärskvinna ut i fingerspetsarna. ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home