Sessans spektakel

torsdag, maj 31, 2007

Tv-torsdag

Det går absolut inget sevärt på torsdagar på tv. Är det verkligen så illa? Tydligen. Jag är i o för sig precis hemkommen från hälsosam träning o mindre hälsosam sväng via macke donkan (man får faktiskt äta onyttigt när man tränar, så det så), men nånting vettigt måste det väl ändå komma som jag kan slänga ett getöga på innan det är natti natti. Nyheterna är iaf viktiga. Speciellt vädret, det ska tydligen bli tom 30 grader nästa vecka. Helt vansinnigt, men det kommer välkomnas av mig om det nu inträffar :)

2 Comments:

  • At 6:25 em, Anonymous Anonym said…

    Nä, torsdagar brukar inte vara så hippa. Men sen ett tag tillbaka går serien "Planet Earth" på 1:an kl.21 som jag brukar kika på. Finns oerhört mycket fascinerande i vår värld! =) Skumma, roliga, intressanta djur och växter och fenomen.

     
  • At 7:13 em, Blogger Sessan said…

    Kanske ska svänga förbi ettan en torsdagkväll då.. fast jag får egentligen inte titta på ettan eller tvåan, har nämligen inte betalt nån tv-licens i år heller.. :D

     

Skicka en kommentar

<< Home