Sessans spektakel

fredag, maj 18, 2007

Souvlaki

Det va länge sen, men jag kände att det va dags för lite hämtmat idag. Korfu Kolgrill, grekiskt, gott! Ringde o beställde, hämtade, åkte hem o på vägen upp till lgh tänkte jag på hur jag skulle skryta om dem här på bloggen. Satte mig till rätta o öppnade locket. What the fuck??!! Mina två kycklingspett lyser med sin frånvaro, däremot lyser ETT grönsaksspett mig rakt i nyllet. Ringer dit o klagar o åker sen ytterligare en vända dit för att korrigera deras misstag. Då skulle han ge mig samma gamla, kalla pommes, men där protesterade jag ytterligare en gång. Tänk att man ska behöva kontrollera allt.. Fick en cola o ett nytt grönsaksspett på köpet. O ja, de är inte särskilt trevliga på det där stället, o man får vänta länge, o de har inte helt koll på beställningarna, men shit va gott det är! Med dem känns det lite som med snygga människor. Snygga människor är sällan trevliga, de glider på sitt utseende o kan va dryga.

2 Comments:

  • At 1:48 em, Anonymous Anonym said…

    Gud vad surt! Sånt är så irriterande, när man kommit ända hem och dukat fram och ska precis ta en tugga och så, va? Det sista man vill då är att bege sig tillbaka...

    Har en grek här i kvarteret och de är väldigt grekiska, väldigt trevliga, väldigt gott och väldigt bra pris. Så det finns snyggingar som är trevliga också. ;D

    Förresten, hörde du om Listerine? Att det ger utslag på alkomätare?

     
  • At 4:34 em, Blogger Sessan said…

    Haha, jag publicerade precis ett inlägg om listerine, innan jag sett din kommentar. Jo, jag läste det i morse!

     

Skicka en kommentar

<< Home