Sessans spektakel

onsdag, maj 02, 2007

Fel färg

Nä vet ni va, det här blir inte kul. Inte rött, inte svart, inte vitt. Vet ni hur många vita klänningar det finns på våren? O svarta också för den delen. En röd har jag hängandes i garderoben o hittade också en röd/orange läckerbit på Sisters. Hur många klänningar tror ni det finns som ser hyfsade ut under tusenlappen? Inte många kan jag tala om. O om de ser hyfsade ut o är under tusingen, ja då passar de inte min fettokropp. Ni förstår problemet, o då är jag GÄST, jag kommer inte va i blickfånget, ingen kommer bry sig, o ändå är det så förbannat svårt. Piss också.

1 Comments:

  • At 10:47 em, Anonymous Anonym said…

    För det första:
    Lägg ner det där med fettokropp! Det finns inte, du är inte i närheten!

    Jag gissar att det är bröllopsbekymmer du har? Är de blivande väldigt traditionella, eller kanske du som är det? För det ska vara helt okej att ha svart om man har något färgglatt till. Typ en fin sjal, skor, andra accessoarer, så det bryter av.

    Avslutningsvis:
    Du har INTE fettokropp! Du är SMAL Githa!

     

Skicka en kommentar

<< Home