Sessans spektakel

måndag, april 16, 2007

Hemma

Då har man hostat hela natten o kände mig febrig när klockan ringde så jag stannade hemma idag. Två kollegor har hostat på mig en längre tid o nu orkade väl jag inte stå emot längre. Tack så himla mkt. O när jag blir hostig så håller det i sig läääääänge. Tänkte att jag skulle passa på att tvätta vinterjackor i tvättstugan när man ändå är hemma dagtid. Optimist där. Inga tider förrän onsd o då ska jag väl ändå va tillbaka på jobbet. Får försöka få fönstrena rena istället, om jag orkar.

3 Comments:

  • At 12:35 em, Anonymous Anonym said…

    Men är du schyyyk?! Stackare.
    Tycker nog att du ska vila istället för att leka duktig och tvätta fönster. Så du inte får en till, värre förkylning strax efter, som jag fick... =/

    Och ser att du fixat pop-up-fönster, trevligt! =)

     
  • At 2:01 em, Blogger Sessan said…

    Ja jag skippade fönstrena, tur va väl det eftersom de körde ytterligare en sopomgång utanför.

    Pappa kommer ikväll så då ska han få passa upp mig lite.

    Japp, jag fick så bra vägledning att jag klarade det :)

     
  • At 4:00 em, Anonymous Anonym said…

    Ah, vad skönt med lite hemhjälp! =)

     

Skicka en kommentar

<< Home