Sessans spektakel

måndag, mars 12, 2007

Kryssning

Min helg kan summeras med ingredienser av sprit, god mat, lite sömn, show, shopping. Jodå, kryssningen till Tallinn blev av. Fick ångest i söndags morse när jag vaknade eftersom vi festat för länge kvällen innan o jag skulle köra bil vid 10. Turligt nog kände vi några vid gränspolisen o jag fick blåsa när vi gick av båten. Det va grönt :) Man blir lite nojig, vet inte hur länge det tar innan all sprit är ur kroppen. Japp, o det här är min hytt för den resan..

Halvfart är rätta ordet för dagen, gick från jobbet vid halv 3 för att gå till en sjukgymnast. Nej, jag är inte sjuk, har bara lite ont i axlarna o jag blev rekommenderad att gå till denna o shit va duktig hon va! Men så mkt massage blev det ju inte. Får väl boka en timme nån annanstans eller skaffa mig en egen (vilket hon tyckte va en bra idé).