Sessans spektakel

torsdag, februari 22, 2007

Parkeringsplats

Big Mc Bacon är inte att rekommendera. Alldeles för mkt majonnäs(?). Känns som en Mc Feast eftersom den även innehöll tomat. Sen NÄR ingår tomat i en big mc?? Nä, just det.

Jag kände mig stark på mitt pass idag (pump), så jag körde en halvtimme core efteråt. Nån va dålig i magen för det luktade äckelfjärt vid ett flertal tillfällen. O det va INTE jag. Jag hade två lämpliga kandidater i närheten av mig, frågan är bara vem av dem det va.

När jag kommer hem står det en van parkerad på MIN parkeringsplats. Blinkar med hellyset. Ingen reaktion. Tutar. En asiattjej stiger ur passagerarsidan o vankar av o an lite. Säger att "han" kommer snart. Hon ringer. Inget händer. Jag tutar. Hon sätter sig på förarplatsen, startar bilen, inget händer. Jag tutar. Väntar. Hon kan inte köra bil säger hon. Jag blir upprörd. Säger att det är MIN plats, att de faaaaan inte ska parkera där. Var är "han"? Nånstans, hon vet ej var. Han har sin mobil i bilen. Hon får inte i backen. Jag sätter mig i bilen, full med flaskor av nån billig after shave, fotoalbum o cigpaket. Startar, sätter i backen, flyttar bilen. "Säg till honom att ALDRIG ställa sig på den platsen igen!" Parkerar porrdrottningen på hennes plats på tronen. Vad är detta för "förhållande"? De kör hit tillsammans, han går upp till en lgh hon inte vet var ligger. Han lämnar sin mobil i bilen. Hon kan inte köra bil. Hon får sitta kvar i bilen.
Får se om mina däck är sönderskurna imorgon bitti..

Imorgon är det fredag :)

2 Comments:

  • At 4:41 em, Anonymous Anonym said…

    Ooh, sånt där kan verkligen göra ens dag!

    Såå, hur såg bilen ut idag...? =/

     
  • At 5:12 em, Blogger Sessan said…

    Den va exakt lika skitig som den va igår. Däcken såg hela ut, så jag gasade på som vanligt :)

     

Skicka en kommentar

<< Home