Sessans spektakel

tisdag, januari 23, 2007

Färgblind

Idag va dagen D när det gäller att prova min outfit för fredan när vi har vår konferens. Jag gjorde en fruktansvärd upptäckt. Min klänning är inte alls plommonlila, den är BRUN!! Jag fattar inte hur jag inte såg det i butiken, i provhytten, när jag hängde upp den här hemma.. Inget jag kan göra åt saken, nu tvingas jag ha en brun klänning på mig, svarta skor. Man får visst inte ha brunt o svart tillsammans?! Det hade varit så toppen med plommonlila, hur i helvete kunde den förvandlas till brun helt plötsligt? Hoppas det är mörkt i lokalen, då kanske min miss inte syns så bra? Jag som skulle glänsa på fredag juh! Jobbigt. Jag ska glänsa med den guldiga väskan jag ska låna av kussen iaf, vare sig det passar eller ej.

2 Comments:

  • At 12:22 em, Anonymous Anonym said…

    Ja, på bilden längre ner ser den onekligen plommonlila ut. Du får hoppas på att det är samma ljus på konferensen som i butiken, så den då ÄR plommonlila i alla fall! ;-)

    Annars är brunt och svart okej numera, om man nu bryr sig om sånt...

    Jag tror du kommer vara supersnygg oavsett! =)

     
  • At 8:02 em, Blogger Jonas said…

    Duu! du blir säkert jättefin :)

     

Skicka en kommentar

<< Home