Sessans spektakel

torsdag, januari 11, 2007

Klänning

Det är snart dags för konferens/kick off med jobbet. Dresscode kostym. Jag får helt enkelt åka in till stan på lördag o hoppas på att inte allt är urplockat. Hade tänkt sikta in mig på en svart klänning med lite fina accessoarer. Drömma kan man ju alltid göra, right? Funderar på att ha svart o guld.. är det helt ute? Kussen har en handväska i guld som jag misstänker skulle passa bra just för detta tillfälle.

Inatt hade årets första snö kommit, bara lite vitt på marken, det mesta har smält bort vid det här laget. O istället fryser det på o kommer förmodligen va riktigt halt imorgon. Har inte fått testa bilen i vinterkörning riktigt än, vet inte hur den betér sig. Försökte sladda lite på Ikeas parkering idag när jag va på väg hem därifrån (efter att ha tryckt i mig två korvar, köpt 2 krukor o två ljus), men det gick si sådär.. Så mkt bilar överallt att jag inte riktigt vågar, blir så jobbigt om nåt går fel..