Sessans spektakel

söndag, februari 11, 2007

Hockey

Det verkar som marknadschefen spräckt sin budget redan i januari.. Först va det biljetter till grammisgalan, i torsdags fick jag även gå på premiären av Robert Wells, Rhapsody in Rock. Jag föredrar ju då mer sång o mindre musik, men det va bra iaf. Peter Johansson medverkade, såg honom i Så ska det låta för ett tag sen, men visste inte vem han va, bara att han va helt fantastisk! Jättekul att få se honom live!

Idag blev det ytterligare evenemang i o med att jag fått biljetter till Globen o ishockeymatchen mellan Finland o Sverige. Eftersom turneringen LG Hockey Games redan va avgjord innan med Sverige som vinnare va det inte särskilt underhållande. Slöa spelare. Men nu har jag vart i Globen iaf ;)

Fick veta att jag tydligen haft en inställning på min blogg att enbart registrerade medlemmar kan kommentera, nu har jag ändrat det.

Hur kan det va söndag redan nu? Va det inte igår det va måndag?