Sessans spektakel

söndag, februari 04, 2007

Käkkirurg

Ah, det har vart mkt den senaste tiden. Grammisgala med massa kändisspaning. Bokslutsmiddag på Koh Phangan, vilket va fantastiskt gott! Nästan så man vill boka en resa till thailand på direkten.

Förutom det har jag varit på vårdcentralen o hållt på med såret efter "operationen" som inte riktigt är som det borde. Lägger mig inte frivilligt under kniven nån fler gång. Kanske borde låtit födelsemärket va istället för att ta bort det. Sen hade vi låsningen i käken som höll i sig 3 dagar, inte kunnat äta normalt, hålla på att ringa hit o dit o vänta i telefonköer. Fick en tid hos en käkkirurg på karolinska som va hur sympatisk som helst, jättetrevlig! Han sköterska va även hur gullig som helst. Nu kommer jag bli kallad till magnetröntgen o även till en bettfysiolog. Jag ser tusenlapparna få vingar o flyga iväg. Läste nånstans att ifall man ska ha bettskena så brukar de landa på cirkus 5'. Har hört läskigheter om magnetröntgen också, att man kan få ligga där i flera timmar?! Så länge det inte innehåller knivar, blod eller smärta så kan jag säkert klara det också :)