Sessans spektakel

söndag, maj 13, 2007

Inflyttningsfest

Vissa tyckte väl att det va illa vald dag att ha en inflyttningsfest på självaste dagen av Eurovisionen, men i fjol va jag i London vid den tidpunkten o kollade ändå inte, så mig kvittade det. Däremot va det en tjej som gick runt o lyssnade på omröstningen i sin mobil, vilket jag tyckte va otroligt ofint.
Det va iaf Domi o Migge som visade upp sin nya, gemensamma lya i Älvsjö, trevlig lgh o området verkade fint, även om jag har lite svårt med södra sidan om stan. Det bjöds på mat, dryck o senare på kvällen, underhållning av Migge som mixade skivor. Riktigt svängigt!
Fick dra mig hemåt vid midnatt för att ens ta mig hem på annat sätt än med oekonomisk taxi.

Eftersom kvällen va tv-fri visste jag inte resultatet i hockey eller ESC förrän nu på morgonen. O skadeglädjen är faktiskt inte långt borta. Underbart att svennarna torskade i hockeyn, samtidigt som Arks placering kanske tar ner dem lite på jorden. Messade Sigge o frågade om resultaten i de ovanstående, men han svarade aldrig, så jag undrar ifall han trodde jag va ironisk o ville strö salt i såret, vilket så inte va fallet.

3 Comments:

  • At 11:39 fm, Anonymous Anonym said…

    Så du tycker att jag behöver tas ner på jorden lite? Va?

    Låter som en riktigt trevlig kväll annars!

     
  • At 8:33 em, Blogger Sessan said…

    Stämmer alldeles utmärkt det! ;)

     
  • At 10:44 em, Anonymous Anonym said…

    Hrmpf!

     

Skicka en kommentar

<< Home