Sessans spektakel

onsdag, augusti 22, 2007

Konvertering

Tele2 comviq är bajs. Iaf deras faktureringspolitik. Jag har ringt ooooootaliga ggr o klagat. Min profil i deras kundregister måste va lång, skulle va intressant att läsa den. Jag fick nog o sa upp abonnemanget o bytte till kontantkort, dock inom samma bajsföretag. Imorrn sägs abonnemanget upp, vilket också medför att jag inte kommer nås på mitt vanliga nr under en vecka. Sicken tur att man har jobbmobil då. Jaaa, det är ju därför jag sa upp abonnemanget, varför betala egna samtal o månadsavgifter när man kan utnyttja företagets mobil till fullo? Smart! Men.. ska det verkligen behöva ta en hel vecka för dem att fixa konverteringen? Kunde de inte skickat kontantkortet för en vecka sen, sa trots allt upp abonnemanget för 3 mån sen. Jag bara undrar.

Vilket sommarväder det va idag. Fantastico! Riktigt kalasväder, o det va precis på sånt jag va ikväll, 3-års kalas. Inomhus av nån outgrundlig anledning. Jag lät bli tårtan in i det sista. Sen gick det inte längre. Jag är en dålig människa.