Sessans spektakel

lördag, augusti 18, 2007

Felprioritering

Hur tänkte jag egentligen när jag köpte de där rosa stövlarna i Tallinn. Rosa? Jag tänkte förmodligen inte alls. Tur att de inte ruinerade mig iaf. De påminner om dessa, men inte riktigt. Inte fullt så hög klack.

Jag bestämde mig iaf att det är väl lika bra att sälja dem på Juthbacka. Eftersom jag inte befinner mig på orten har jag gett i uppdrag till mina föräldrar att sälja lite saker åt mig, utan provision givetvis. Rapporten jag fick vid lunch va att de rosa stövlarna hade köpts av en 8-årig (ÅTTA!!) tjej. Mamman hade tydligen hävdat att såna skor är det enda hon går i..?? O hela familjen är helt friska eller? Jag struntar i vem som köper dem o hur de används, huvudsaken är att jag får pengar för nåt jag ändå inte använder. Men man undrar ju.. 8 år.. jag är stum.