Sessans spektakel

fredag, juli 13, 2007

Semester!

Sista jobbdagen innan 3½v semester. Hela veckan har gått på halvfart o jag har inte fått mkt gjort, kan jag medge, dock inte stolt över situationen.

Ikväll blir det projekt packa, eftersom jag måste åka senast vid 7 imorgon bitti, gillar verkligen inte att ha en tidig tid att passa, sover så dåligt på natten eftersom jag är rädd att försova mig. Kollade lufttrycket i däcken i morse, såg bra ut, måste tanka när jag åker hem, kolla oljan, sen ska man väl vara fit for fight i 50 mil?!

Sa hej då till grabbarna igår, käkade på Houston steakhouse, sisådär vill jag väl säga om omdömet, inget wow. Höll på att ragga på två bögar, innan jag visste att de va bögar, men hindrade mig i sista stund när jag såg deras glittrande blickar mot varann. Hade inte det vart rätt roligt, jag som aldrig raggar, att när jag väl gör det så blir två bögar mina offer..

Bara 2h kvar till semester!!