Sessans spektakel

söndag, november 25, 2007

Ny lägenhet!

I torsdags fick jag veta att den nybyggda BoKlok-lägenheten som jag ansökt om kommer bli MIN!! En stor sten föll från mitt hjärta. Jag slipper ghettot o framför allt, jag slipper stambytet! Sprillans ny lgh, den är inte ens inflyttningsklar ännu, ingen har bott o skitat ner den än. Underbart! Det blir i o för sig 29m2 mindre än va jag bor i idag, så det gäller att göra sig av med lite grejer. Nån som behöver 2st 12cm sängar? Ett runt matbord med 4 vita stolar? Ett klaffbord? En fullt fungerande tvättmaskin? (jodå, tvättmaskin ingår i min nya lgh!! bra va?!) Kunde inte hålla mig så igår åkte jag dit o kollade hur det såg ut, givetvis hade jag inte med mig kameran så det blev en repris idag. Jag TROR det är min lgh som är längst ner på hörnet, så är det iaf om jag ska tro ritningarna jag fått.

2 Comments:

  • At 9:42 em, Blogger Jonas said…

    Grattis hörru!

     
  • At 3:30 em, Anonymous Anonym said…

    Har ju facebookat om detta, men det är verkligen superkul och spännande! =) Härligt att få allt helt nytt. Och en uteplats (ser ut så?) är ju hur nice som helst!

    Ytan du "förlorar" är typ min lägenhet. =D Haha! Men du hade ju rätt stort innan, så kan tänka mig att du kommer bo bra ändå.

    Kram o grattis, igen!

     

Skicka en kommentar

<< Home