Sessans spektakel

söndag, november 04, 2007

Returning back to bloggen

Har varit si sådär med uppdateringarna här, nu ska vi ta o skärpa oss lite. Försöka iaf.

Jag är numera nyklippt o nyslingad. Inte fullt nöjd, men definitivt en förbättring. Tyckte slingorna blev för guldiga. Men det kostade ju bara 1200:- så det va ju bara peanuts.. Kan ju inte förvänta sig att det blir perfekt då.

Igår behagade sig den första snön landa i sthlm. Ett tunnt täcke låg på marken när jag vaknade. Snabbt va det borta igen, men jag hann bli smått orolig över att vinterdäcken fortfarande ligger i sina förvarningspåsar o inte finns på min bil. Jag chansar att jag klarar mig på sommardäck ytterligare en vecka. Farsgubben rekommenderade inte mig att byta däcken själv. Vaddå, tror du inte jag klarar av det eller? Hrmpf.